Ja. Jag skrek. Och jag är ledsen för det.
|
Publicerad 2014-09-12 23:57 |
Lästid: < 1 minuter
Jag förstår att du satt och pratade i telefon med kundtjänsten hos vår internetleverantör.
Jag förstår att det var olämpligt. Jag förstår att vi kanske inte framstår som en helt perfekt familj här.
Men om killen i kundtjänsten som du pratar med har barn själv så kommer han förstå.
Ibland måste man få höja rösten som förälder. När barnen verkligen, verkligen, verkligen har gått över gränsen. Så är det bara.
Jag kanske tog i lite. Det kanske jag gjorde. Men jag har också känslor. Barn måste få lära sig att föräldrar också har känslor.
Killen i kundtjänsten kommer förstå det.
Pratar du med honom fortfarande?
Har du frågat honom om han vet hur man ändrar tillbaka menyspråket i Lego Batman från mandarin eller inte?
Uppdaterad 2023-09-13 15:09